on Wednesday 6 April 2011

1 ) Aku tak suka orang yang suka berlagak , walaupun aku pernah berlagak

2) Aku tak suka perkataan Give Up! .

3) Aku tak suka cicak

4) Aku sukakan coklat ,

5) Setiap pagi mesti daydreaming

6) Mandi pagi biarlah pukul 11:00 macam tu

7) Senang terkena hasutan syaitan supaya tak solat .

8) Benci budak zaman sekarang ,

9) Aku amat sukakan anime , komik dan Jepun .

10 ) Seorang yang tak pernah serius

11 ) Makan kentucky memang boring , walaupun sedap.

12) Facebook is one of my favorite social network :O

13) Suka berkawan , terutama dengan cewek-cewek ~ .

14) Sekarang dah mula bergaul dengan ramai orang

15) Dulu suka mengutuk , tapi sekarang sudah pun insaf :)

16) Bila belajar pasal agama , mesti nak tanya macammacam pasal dunia dan akhirat .

17) Single

18) Hyperactive

19) Gamer

20 ) Jalan-jalan tu perkara biasa je ,

21) Aku tak suka mengemas

22) Semalam ada orang call aku , suara orang lelaki . Lepastu dia kata aku punya numb. phone dah kena jual dengan along , padahal itu Kambing Sport ! nasib baik aku dapat teka , ( Aku suka berfikir )

23) Aku suka berfikir tapi kadangkadang terasa sayang pulak nak guna otak ( malas )

24) Nazir loves english so mmuch !

25) Pemahaman aku lemah :D

26) Aku suka tengok perempuan cantik , mesti nak tengok lama-lama .

27) Aku tak suka tengok lelaki berlagak gangster

28) Tak pandai nak memilih langsung .

29) Menyukai pakaian ,

30) Suka makan banyak-banyak

31) I'm different

32) I'm Original